Lykken er
At se forældre sidde og vente i vores lokaler igen 🥰
At se forældre sidde og vente i vores lokaler igen 🥰
I søndags havde vi byttet træning i dojangen ud med fastelavn under en fantastisk blå himmel 👏
Der blev slået katten af tønden, kåret bedste udklædning og spist både fastelavnsboller og slikposer - og vi havde det i hvert fald rigtig hyggeligt, det håber vi også I havde 😊
Tak til vores arrangementsudvalg for planlægningen og tak til jer der kom og var med 🥳
Der blev slået katten af tønden, kåret bedste udklædning og spist både fastelavnsboller og slikposer - og vi havde det i hvert fald rigtig hyggeligt, det håber vi også I havde 😊
Tak til vores arrangementsudvalg for planlægningen og tak til jer der kom og var med 🥳
Lørdag bød på kup-graduering for både børn og voksne 🤩
Nogle var til deres første graduering, andre havde prøvet det flere gange - men uanset hvad er det altid et stort øjeblik at modtage diplom og nyt bælte eller ny snip - STORT tillykke til jer alle 👏👏👏
Nogle var til deres første graduering, andre havde prøvet det flere gange - men uanset hvad er det altid et stort øjeblik at modtage diplom og nyt bælte eller ny snip - STORT tillykke til jer alle 👏👏👏
Vi glæder os til at se jer til Kup-graduering i morgen 😊
Årets første stævne-tur var som altid en fantastisk hyggelig Team Islev dag 🤩
Turen gik til Esbjerg +Cup, der bød på både Kamp- & Teknikstævne. Turen derover startede med lidt forsinkelse, men vi nåede det heldigvis til tiden alligevel og den flinke chauffør fra Vikingbus gjorde sit for at vi havde en god tur både frem og tilbage 😊
Selve stævnet var velorganiseret og alt forløb upåklageligt 👏
Udenfor banerne fik vi hygget, heppet og spist (masser af) kage og på banerne blev, der givet alt hvad dobok og bælte kunne holde til 🤜🤛 Og på dommersiden, blev Magnus forfremmet til A-dommer 👏
Der er hele vejen rundt masser af personlig udvikling og uanset om man lige fik en medalje om halsen denne gang eller ej, er der kun grund til at være stolt 👏👏👏
Selve stævnet sluttede med at Mechid fik prisen for stævnets bedste tekniker 🏆og vi vandt en pris for at være stævnets 2. mest vindende klub på tekniksiden 🏆
Medaljerne fordelte sig således:
GULD 🥇
Sabumnim Allan, individuelt
Kim, individuelt
Mechid, individuelt
Oliver, individuelt
Lucas, individuelt
Sofie & Mechid i team med Melanie fra Solrød
SØLV 🥈
Alexander, kamp
Jeanet, individuelt
Sofie, individuelt
Jeanet & Kim i pair
BRONZE 🥉
David, individuelt
Lucas P, individuelt
STORT tillykke til jer alle 👏
Efter en hyggelig bustur og burgerpause i Nyborg, landede vi hjemme i rundkørslen ved Islev Skole igen omkring kl.22:00 😁
Næste stævne på dansk jord er Tommerup kamp & teknik d.23.april 🥋
Turen gik til Esbjerg +Cup, der bød på både Kamp- & Teknikstævne. Turen derover startede med lidt forsinkelse, men vi nåede det heldigvis til tiden alligevel og den flinke chauffør fra Vikingbus gjorde sit for at vi havde en god tur både frem og tilbage 😊
Selve stævnet var velorganiseret og alt forløb upåklageligt 👏
Udenfor banerne fik vi hygget, heppet og spist (masser af) kage og på banerne blev, der givet alt hvad dobok og bælte kunne holde til 🤜🤛 Og på dommersiden, blev Magnus forfremmet til A-dommer 👏
Der er hele vejen rundt masser af personlig udvikling og uanset om man lige fik en medalje om halsen denne gang eller ej, er der kun grund til at være stolt 👏👏👏
Selve stævnet sluttede med at Mechid fik prisen for stævnets bedste tekniker 🏆og vi vandt en pris for at være stævnets 2. mest vindende klub på tekniksiden 🏆
Medaljerne fordelte sig således:
GULD 🥇
Sabumnim Allan, individuelt
Kim, individuelt
Mechid, individuelt
Oliver, individuelt
Lucas, individuelt
Sofie & Mechid i team med Melanie fra Solrød
SØLV 🥈
Alexander, kamp
Jeanet, individuelt
Sofie, individuelt
Jeanet & Kim i pair
BRONZE 🥉
David, individuelt
Lucas P, individuelt
STORT tillykke til jer alle 👏
Efter en hyggelig bustur og burgerpause i Nyborg, landede vi hjemme i rundkørslen ved Islev Skole igen omkring kl.22:00 😁
Næste stævne på dansk jord er Tommerup kamp & teknik d.23.april 🥋