Vi har en mission for 2022 - vi skal ses meget mere end de sidste par år har tilladt det 🙃
Vi vil som altid glæde os over, at I kommer og træner stort set alle ugens dage på både grund- & specielhold ... men vi vil også meget gerne være sammen med jer udenfor dojangen 🤩

Så planen er at få arrangeret en masse forskellige ting henover året. Arrangementerne vil være store og små, nogle af dem vil være for alle, andre for de enkelte hold, der vil være noget for udøvere, noget for familien, for børn, unge eller voksne - vi satser på at komme hele vejen rundt, og gerne mere end en gang 🥳

Sådan en mission kræver masser af planlægning og praktiske hænder! Og selvom vi heldigvis allerede er velsignede med verdens bedste frivillige, kan vi ALTID bruge flere hænder, nye input og friske kræfter 👏 Jo flere vi er til at løfte opgaven, jo større mulighed er der for at vores mission lykkedes! Så hvis du som enten udøver eller familie til en udøver, kunne tænke dig at være med til at sætte dit præg på hvilke arrangementer vi skal have i klubben, hører vi meget gerne fra dig 🙏 Skriv en kommentar til dette opslag, tag fat i et bestyrelsesmedlem i klubben eller skriv en mail til os på [email protected] . så sørger vi for at du kommer med i vores aktivitetsudvalg 🥳
P.S at være med i aktivitetsudvalget betyder absolut ikke, at man skal være med til alt - alle bidrager med det, der er tid, plads og lyst til 🥰

Nå men tilbage til missionen :-p
Vi starter med hele 2 arrangementer (udover kupgraduering lørdag 😅) den første weekend i marts:

Fredag d. 4.marts kl. 17:30 - Go'kart & Go'mad for voksenholdene
Søndag d. 6.marts kl. 11:00 - Fastelavn i skolegården for alle

I skulle meget gerne alle have modtaget invitation til begge eller det ene via MentoClub 😁 Husk at læse invitationerne for nærmere detaljer om tilmelding 🙏

Vi glæder os til at se jer - om ikke i denne omgang så måske til det næste Islev arrangement 🙏

Den bedste måde at starte søndagen på 🥋
Kamptræning i Islev Taekwondo Klub 🤩

Vores stormester Master Cho fylder 70 år i dag 🇩🇰🇰🇷🇳🇴
Vi gratulerer med dagen og glæder os til vi kan træne med dig igen! 🥰

Husk, at vores generalforsamling er udskudt til torsdag d.10.marts 2022 🙃
Se din besked i Mentoclub for yderligere information 🙏

Årets første bestyrelsesmøde blev afholdt i Orients lækre klubhus, og snakken gik om året, der gik - men endnu mere om året, der ligger åbent foran os. Ideer og planer har vi masser af, så I kan sagtens glæde jer til både Taekwondo og hygge 🤩 Tusind tak for lån af mødelokale 🙏